Social Icons

Testimoni Set Hamil Shaklee


Assalamualaikum.

Bagi ibu hamil yang pernah mencuba Set Hamil Shaklee pasti akan meneruskannya sehingga selepas bersalin.

Ini kerana mereka berpuas hati dengan kebaikan yang mereka rasainya hasil menggunakan Set Hamil Shaklee.

Saya sendiri pun mula menggunakan Set Hamil Shaklee pada kandungan yang ke4.

Alhamdulillah saya sendiri rasa lebih sihat dan bertenaga.Banyak masalah2 ketika hamil yang saya lalui ketika kehamilan sebelum ini berjaya saya atasi ketika kehamilan ke4.


SET HAMIL SHAKLEE

Alhamdulillah Allah temukan saya dengan supplement Shaklee sebelum kehamilan ke4.

Hari ni saya juga nak share perasaan gembira dan puas hati ibu2 hamil yang lain setelah mereka gunakan Set Hamil Shaklee.

Belum cuba belum tahu apa yang bestnyer.Nak tahu kena la cuba dulu yer.

Sekarang jom kita tengok apa kata ibu2 hamil yang dah pun merasai kehebatan Set Hamil Shaklee dalam menyelesaikan masalah2 yang dialami ketika kehamilan mereka.




Hb semakin cantik










Masalah Morning Sickness









Masalah kulit,hb rendah dan sakit gigi






Lebih Bertenaga












Sakit belakang dan sengal2 semakin hilang





 Lebih sihat dan berseri-seri





Dah baca kan..terima kasih kerana sudi baca sampai sini.

So..kalau anda adalah salah sorang ibu hamil dan anda juga ada mengalami masalah2 macam mereka diatas,jangan la segan2 untuk contact saya dan cuba Set Hamil Shaklee untuk menyelesaikan masalah anda.

Jangan biarkan sebarang masalah ketika hamil berlarutan kerana ianya akan memberi kesan kepada kandungan kita.

Berilah kesihatan yang terbaik buat anda dan baby.Anda jaga kesihatan anda bermakna anda jaga kesihatan baby dalam kandungan anda juga.

Saya doakan semoga dipermudahkan segala urusan ibu2 hamil termasuk anda yang membaca ni(kalau anda sedang hamil)di sepanjang kehamilan anda sehingga selepas kelahiran.

Hubungi saya jika anda ingin mencuba Set Hamil Shaklee ok.


Salam sihat
Nurul
013.4420.637


Topik berkaitan kehamilan:

Supplement Terbaik Untuk Ibu Hamil

Bolehkah Ibu Hamil cabut Gigi?

Gigi Berdarah Ketika Hamil

Atasi Masalah Ketika Hamil

Aduhh...sakitnya pinggang

Atasi HB Rendah Ketika Hamil


Bestnyer Minum Air Gula Ketika Hamil


3 Sebab Pentingnya Supplement Buat Ibu Hamil.



0 comments:

Post a Comment

 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my
 
Prepared and managed by Zulfae Solution