Social Icons

ATASI MASALAH KEPUTIHAN DENGAN ALFALFA SHAKLEE


Assalamualaikum.

Salam sayang buat semua yang singgah di blog Amnurhuda dan sudi membaca setiap coretan saya.

Semoga mampu untuk  memberi manfaat buat kalian.

Saya doakan kalian sentiasa dalam lindungan Allah dan sentiasa dilimpahi rahmatNya...aamiin.


Saya dan Alfalfa.

Ini cerita saya berkenaan Alfalfa.

Saya bercerita hanya sekadar ingin berkongsi kebaikan dan manfaat yang saya perolehi setelah mengamalkan Alfalfa.

Walaupun saya rasa segan untuk bercerita perihal yang bagi saya agak peribadi,tetapi saya tahu ramai lagi wanita kat luar mengalami masalah seperti saya.

Sebenarnya saya rasa bersalah pula bila tak cerita sesuatu yang mungkin boleh menyelesaikan masalah ramai wanita lain.

So,saya ambik keputusan untuk berkongsi sedikit sebanyak disini.

Masalah keputihan.

Masalah ni dah lama saya alami,Seingat saya sejak zaman kanak-kanak lagi.Tapi waktu tu buat tak kisah ja.

Bila dah besar,dah beranak pinak masalah ni tetap berlarutan sehingga menyebabkan kegatalan.

Walaupun bukan semua wanita mengalami masalah yang sama,tetapi percayalah bila anda sendiri alami masalah ini,ianya sesuatu yang agak merimaskan apatah lagi kalau sehingga menyebabkan kegatalan yang melampau.

Segala kerja terganggu akibat asyik melayan kegatalan tersebut...dan yang peritnya ketika buang air kecil.Ohh pedihnya rasa nak nangis tau.

Saya tak tahan asyik menggaru,akhirnya saya jumpa doktor.Apa yang saya dapat adalah ubat yang terpaksa saya sendiri masukkan melalui vagina.Kalau sapa yang pernah guna ubat ni tahulah camna.Saya tak tahu nama apa dan saya takut nak menggunakannya tapi saya paksakan juga.

Tapi sekali tu je saya jumpa doktor dan gunakan ubat tu.

Masalah saya tak selesai disitu saja.Masih ada keputihan dan masih ada kegatalan.

Saya cuba cara lain iaitu menggunakan daun sireh untuk mencuci.Boleh tahan juga tapi tak hilang sepenuhnya.

Saya juga pernah cuba sejenis serbuk yang juga perlu disapu kebahagian tersebut.Bila gatal,saya sapu serbuk tu ok la sekejap,tapi masih tak memuaskan hati saya.
Masalah saya belum selesai.

Lebih parah bila masalah keputihan ini mengeluarkan bau yang kurang menyenangkan.

Alhamdulillah saya tak de la sampai ke tahap itu.Syukur saya bertemu Alfalfa lebih awal.

Alfalfa merawat keputihan

Hujung tahun 2013 saya mula mengenali Shaklee.Bermula dari saat itu saya mengenali Alfalfa.




Saya guna Alfalfa,saya rasa perubahannya.
Walaupun keputihan bukanlah hilang 100% tapi alhamdulillah tak de la sampai menggaru2 tak kira tempat seperti dulu.

Memang memalukan tapi nak buat camna kan,dah gatal..huhu garu je ubatnya.

Sebenarnya banyak lagi kebaikan yang saya dapat bila dah konsisten amalkan Alfalfa.Cuma hari ni saya lebihkan masalah keputihan.

Saya bercerita berdasarkan pengalaman sendiri.Semoga apa yang dikongsikan sedikit sebanyak memberi manfaat buat wanita lain.

Kalau anda ada masalah yang sama seperti saya apa salahnya anda berusaha untuk merawatnya.

Kita hanya berusaha,Allah jua yang menyembuhkan.

Nak berkongsi masalah yang sama dengan saya?Saya bersedia mendengar dan berkongsi pengalaman.

Sama2 kita atasi masalah yang mengganggu aktiviti kita dan seterusnya menghilangkan keceriaan dalam hidup kita.


Ok,nanti saya cerita lagi tentang Alfalfa berkaitan kelebihannya yang lain pulak yer.



Kalau anda nak cuba Alfalfa,bulan ni ada promosi tau,beli 3 percuma 1.

Boleh la share dengan adik beradik ke,kawan2 ker atau nak buat stok sendiri ke.

Tak kisah la,saya cuma nak bagitau pembelian di bulan ni lebih menjimatkan.Saya sendiri dah ambil peluang ni sebab pelaburan ini memang tidak merugikan.

Kalau bukan kita sendiri yang jaga kesihatan kita,siapa lagi kan.

Wassalam.

Salam sihat,
Nurul
013.4420.637




Anda juga boleh baca topik berkaitan Alfalfa dengan klik link dibawah:

1. ALFALFA DAN KHASIATNYA.

2SET KURUS SHAKLEE


3. SET RESEDUNG

4. ALFALFA MERAWAT SEMBELIT




0 comments:

Post a Comment

 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my
 
Prepared and managed by Zulfae Solution