Social Icons

Mereka boleh! anda pun boleh!!




Assalamualaikum.

Semoga semua pembaca yang sedang membaca blog ini dilimpahi rahmat dan kasih sayang Allah selalu.

Hari ni saya nak share dengan anda semua testimoni daripada sebahagian peserta NECK yang sempat saya kutip.

Jom kita tengok. 



Aisyah.

Berusia 37 tahun,ibu kepada 6 orang anak.

Walaupun berpurdah,ini bukan alasan untuknya turut serta dalam program kurus ini.

Lagipun segalanya hanya dirumah kan.

Aisyah telah berjaya turunkan berat badan sebanyak 18kg dalam tempoh 10 minggu.

Tahniah Aisyah.







Azlan

Ada masalah tekanan darah tinggi sebelum join Neck.

Berjaya turunkan berat badan sebanyak 18kg dalam tempoh 100 hari.





Cikgu Ana 

Terpaksa mengambil 5 jenis ubat dari doktor antaranya ubat jantung,ubat cairkan darah dan ubat kolestrol.

Selepas join neck,alhamdulillah kesihatan semakin baik dan ubat sudah dikurangkan oleh doktor,tinggal 1 jenis je.

Berjaya turunkan berat badan sebanyak 13.8kg selepas 114 hari.



Cikgu Jamailia.

Berjaya turunkan berat badan sebanyak 13.5kg dalam tempoh 100 hari.



Cikgu Norfaida.

Berjaya turunkan berat badan sebanyak 13.1kg dalam 100 hari.

Selepas 150 hari,jumlah penurunan adalah sebanyak 20kg.





Ustazah Sharizar, Sarawak.

"Sebelum berkahwin, berat saya hanyalah 43kg sahaja. Namun selepas melahirkan anak, berat saya meningkat dan terus meningkat sehingga 85kg tanpa saya sedar. 

Pada tahun 2014, saya berdiet selama satu tahun dan hanya mampu turunkan sebanyak 8kg sahaja. 

Pada Februari 2015, saya sertai Program NECK dan selepas 100 hari, saya berjaya turunkan sebanyak 15.5kg. Subhanallah. Ia satu jumlah yang besar bagi diri saya." 






Zaimey, KL

"Saya join NECK disebabkan teruja melihat kawan saya Din berjaya turunkan berat badan dari 138kg kepada 116kg dalam NECK. 

Saya daftar dalam NECK Batch 3 dan mengikuti semua tips dan nasihat yang diberikan oleh krew dan coach di dalam Group Telegram tersebut. 

Syukur, saya berjaya turunkan sebanyak 22kg dalam tempoh 100 hari. Kini perut buncit saya sudah semakin mengecil dan lutut saya yang dulu sakit kini sudah tiada. Alhamdulillah."



Watie, KL

"Saya Watie. Saya sertai NECK pada Batch 1. 


Selama 2 bulan saya langsung tak ikuti apa yang disarankan oleh coach dan krew dalam group telegram tersebut. 

Saya join NECK, tapi saya tak yakin NECK boleh bantu saya turunkan berat badan. 

Namun, selepas tempoh 60 hari, saya lihat para peserta NECK yang beri komitmen berjaya turunkan berat badan dengan sangat banyak. 

Saya rasa menyesal dan baru mula mengikuti tips dalam NECK pada hari ke 61. 

Syukur, dalam tempoh 40 hari saya berjaya juga turunkan 10.5kg. Anda di luar sana, harus yakin dan percaya dengan NECK."

Eida, Gombak, KL.

"Saya sertai NECK atas saranan doktor yang meminta saya menurunkan berat badan. 

Saya ada masalah tulang belakang dan ia akan bertambah buruk jika berat saya tidak diturunkan. 

Saya tiada pilihan dan menyertai NECK. Alhamdulillah, dalam tempoh 100 hari, saya berjaya turunkan 13kg dan saya berjaya tukar saiz seluar dari 34 inchi kepada 25 inchi. 

Yang lebih best, saya bersyukur sakit tulang belakang dah semakin hilang sekarang.

Benarlah kata kata coach, kita join NECK bukan untuk kurus, tapi untuk sihat. Sebab bila sihat, terpaksa kurus."




Puteri Masyita, KL

"Syukur Alhamdulillah, kini saya mempunyai keyakinan yang lebih tinggi bila berhadapan dengan orang lain. 


NECK berjaya bantu saya turunkan berat badan dengan sangat mudah. 

Saya boleh makan nasi setiap hari, saya tak perlu pergi ke gym dan semuanya dibuat hanya dari rumah sahaja." 

------------------------------------------

Cukuplah untuk hari ini yer.Lain kali saya share lagi lebih banyak testimoni dari peserta-peserta NECK.

Saya tahu anda ingin jadi seperti mereka.Betul kan?

Usah berfikir panjang-panjang lagi.

Sertai Now Every One Can Kurus hari ini.

Biarkan kami membantu anda untuk capai berat badan yang anda impikan.

Percayalah,Anda mampu lakukannya walaupun hanya dari rumah.


Whatsap/telegram
Nurul
013.4420.637



0 comments:

Post a Comment

 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my
 
Prepared and managed by Zulfae Solution