Social Icons

Join Channel Tip Kurus Sihat


Assalamualaikum.

Salam kasih sayang buat semua.Saya doakan anda dikurniakan kesihatan yang baik dan rezeki yang melimpah ruah.

Terima kasih buat semua yang sudi singgah di blog Amnurhuda ini.

Semoga setiap entry saya sedikit sebanyak memberi manfaat buat anda semua.

Hari ni saya nak share dengan anda satu channel yang saya create baru-baru ni.

Channel ni khas untuk saya kongsikan bersama sahabat2 yang serius nak turunkan berat badan.

In sha Allah setiap hari saya akan cuba kongsikan tip2 dan juga motivasi untuk anda yang nak kurus.

Anda benci gemuk?Tapi anda gagal kurus?

Jika anda memang dah lama duk cuba turunkan berat badan tapi belum berjaya,janganlah cepat mengalah.

Mungkin ada yang tidak kena dalam diet anda.

Apa yang penting anda kena cari ilmu dan juga mentor dulu.



Ok untuk sesiapa yang berminat nak join channel kurus ni sila ikut step dibawah:

Pastikan anda ada telegram.Kalau tak de sila install dulu yer.

1.Klik link ni http://telegram.me/jomKurusSihat

2.Klik join.

Sekiranya anda gagal untuk join channel ni sila update telegram anda dulu ok.

Kemudian cuba lagi.

Sekiranya anda rasa channel ni bermanfaat buat anda ataupun rakan2,atau ahli keluarga yang lain saya jemput anda share dengan mereka link ini ok.

http://telegram.me/jomKurusSihat

Semoga bermanfaat buat semua.

Saya doakan anda kurus dan sihat.

Salam sayang dari saya,

Nurul,
Agen Neck
Now Every One Can Kurus
Jom kurus dari rumah
013.4420.637






0 comments:

Post a Comment

 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my
 
Prepared and managed by Zulfae Solution