Social Icons

DAPATKAN VITA LEA PERCUMA SEKARANG!!



Assalamu'alaikum.

Saya doakan semua pembaca blog Amnurhuda dilimpahkan kasih sayang dan rahmat Allah selalu.

Anda pernah dengar multivitamin pertama di dunia?

Kalau anda nak tahu ,itulah Vita lea.Anda baca boleh di sini.

kisah tentang Vita lea


Berita Menarik dan tertarik!!


Sebenarnya tahun ni ulangtahun Vita lea yang ke 100.

Wowww! dah lama rupanya Vita lea ni kan.

Kalau bukan yang terbaik dan berkesan takkan la masih bertahan sampai hari ni kan...kan

Jadi bulan ni Shaklee sangat bermurah hati untuk memberi sebotol Vita lea(bernilai Rm94) secara percuma.

Tapi bukan semua orang layak tau..saya sendiri pun tak dapat...huhu

Special hanya untuk ahli-ahli baru je.

Syaratnya kena daftar sebagai ahli(Rm69) dan beli sebarang produk shaklee.

Isssh bestnyer,kalau saya boleh daftar lagi skali,lagi best kan...hihi

Best kan?? best sangat-sangat.Rugi la kalau sapa yang tak rebut peluang ni.

Entah bila pula la Shaklee nak bagi vitamin free lagi kan.


Dapatkannya sekarang!!


Kalau anda rasa anda nak ubah hidup anda kepada yang lebih sihat,inilah pilihan terbaik anda.

Dulu saya pun tercari-cari supplement apa yang boleh saya amalkan untuk hidup lebih cergas dan sihat.

Sekali terjumpa Shaklee,sampai hari ni saya tetap pilih supplement Shaklee.

Alhamdulillah sesuai untuk saya sekeluarga.

Anda boleh whatsap/telegram saya di 013-4420 637 untuk sebarang pertanyaan tentang supplement shaklee atau cara untuk menjadi ahli. 


Apa bestnya menjadi ahli Shaklee?


Anda nak tahu apa kelebihannya menjadi ahli Shaklee ni?

Anda boleh baca di sini KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE (Sila klik).


JANGAN LEPASKAN PELUANG INI!!!








0 comments:

Post a Comment

 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my
 
Prepared and managed by Zulfae Solution