Social Icons

Berani Bermimpi!!


Assalamu'alaikum

Salam kasih sayang buat semua pembaca blog Amnurhuda.

Semoga kehidupan anda dimurahkan rezeki dan diberkati Allah.

Hari ni saya nak bagi motivasi sikit...hehe.

Sebenarnya motivasi ini saya tujukan khas buat diri saya sendiri,Tapi saya nak share disini sebab mana tau kan kut-kut ada yang termotivasi sama.

ok la tu kan.Sama-sama bermotivasi.

Saya nak cakap pasai mimpi sebab rasanya semua orang pernah bermimpi tambah-tambah tidur tak basuh kaki..kih kih (ala gurau pun tak boleh).

Tapi mimipi yang saya maksudkan bukan sekadar mimpi kosong tapi mimpi yang penuh bermakna.

Mimpi menggapai impian.




Berani Bermimpi

Orang yang gagal,selalunya tiada impian kerana mereka banyak alasan.

Mereka selesa dengan apa yang mereka sedia ada.

Selesalah sangat kan...

Mereka takut bermimpi kerana bagi mereka semua tu ibarat angan-angan mat jenin.

Mereka mengaku kalah sebelum bertarung.

Rugi sangat kan..

Orang berjaya mereka berbeza.

Mereka berani bermimpi dan mereka berusaha sedaya upaya untuk merealisasikannya.

Mereka hebat kerana mereka percaya sebelum berjaya!!

Anda pula yang mana satu??Semoga anda semua berani bermimpi dan berani menjadikan satu realiti.


Saya doakan kita sama-sama menjadi orang yang berjaya dunia dan akhirat.



Saya doakan anda kaya dan berjaya.

Jom bermimpi
#mimpiitupercumasaja.
 



0 comments:

Post a Comment

 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my
 
Prepared and managed by Zulfae Solution