Social Icons

Masalah Rambut Gugur Dah Setel!!


Assalamu'alaikum.

Salam kasihsayang buat semua.

Saya doakan anda semua dalam peliharaan Allah selalu.

Kat sini sapa ada masalah rambut gugur??Mesti la ada kan,kalau tak anda tak klik link ni...betul tak?hehe..ala gurau jer

Ini Kisah saya.

Hari ni saya nak share tentang rambut gugur.Ini juga salah satu masalah yang saya pernah alami.

Saya tahu ramai orang kat luar sana juga alami masalah yang sama.

Jadi tak salah kalau kita saling berkongsi pengalaman kan.Benda bermanfaat buat apa simpan sorang-sorang kan,tak baik tau.

Sebelum berkahwin seingat saya,tak de pula masalah rambut gugur ni.

Masalah ni mula timbul selepas melahirkan.Senang citer lepas ada anak la.

Memang asyik luruh jer.Ada betul juga cakap orang tua-tua "kalau baby asyik main atau sembur air liur,abih la rambut siibu.."

Betul ker?

Saya ingat lagi dulu bila sikat je rambut,penuh rambut lekat disikat tambah-tambah lagi waktu rambut panjang.

Bila sapu sampah,baru perasan rambut yang jatuh ke lantai pun banyak juga.

Masa tu tak de la fikir nak selesaikan masalah ni sebab saya rasa macam dah biasa.

Dan masalah ni tak nampak sangat bila saya pergi kedai rambut dan potong rambut bagi pendek.

Abih citer..hihi

kalau luruh pun takde la melekat disikat lagi,jatuh ke lantai pun tak perasan sebab rambut dah pendek..hehe

Masalah saya tak de la serius sampai botak kepala,mungkin sebab tu saya tak kisah sangat.


Rambut gugur semakin tiada.


Tapi selepas saya amalkan ESP shaklee ,saya perasan masalah ni semakin hilang.

ESP menjadikan rambut saya lebih kuat dari akarnya.Sebab tu dah susah nak luruh.

Bila saya mula perasan akan perubahan ni rasa  macam best plak.Yela dah tak luruh nampak macam lebat je rambut.Mesti la seronok.

Masa bersalin anak ke empat bulan 12 lepas,dan sampai hari ni,masalah ini masih dapat dikawal.

Bukan tak de langsung rambut luruh,tapi luruh sehelai dua tu biasa la.

Tambah pula masa dalam berpantang hari tu saya ambil zink dan b complex.

Memang best!!


ESP,zink dan B complex memang kombinasi terbaik la untuk masalah ni.  

Sampai hari ni saya masih lagi mengamalkannya.

Alhamdulillah. 

Jika anda juga mengalami masalah yang sama macam saya,dah macam-macam cuba tapi rambut tetap luruh saya syorkan agar anda mencuba apa yang saya amalkan.

Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan saya tak keberatan untuk berkongsi pengalaman ini dengan anda.

Anda juga mungkin berminat dengan Set Rambut Shaklee (Sila Klik).

Semoga perkongsian ini memberi manfaat buat anda.

Terima kasih kerana sudi membaca. 


---------------------------------------------------------------------------------------

Ingin mendapatkan supplement yang sesuai untuk anda dan keluarga anda?

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah ?
 

Pm/sms/Whatsap : 013 4420 637 untuk:

**Free consultation

**
Affordable Price

**Bisness Opportunity with Shaklee

Add saya di FB : Nurulhuda Ramli
Sila Like Page   : Annur Falah Solution






0 comments:

Post a Comment

 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my
 
Prepared and managed by Zulfae Solution