Social Icons

Set Hamil Shaklee Memang Terbaik!!


Assalamu'alaikum...

Saya doakan semua yang menziarahi blog Amnurhuda berada dalam keadaan yang baik-baik dan dirahmati Allah selalu.

Jangan lupa senyum sokmo yer kerana senyuman itu penawar segala duka dan lara.

Hari ini saya nak share dengan anda semua tentang satu lagi produk yang saya sendiri gunakan dan sangat berkesan buat saya,iaitu SET HAMIL SHAKLEE.

Pengalaman hamil sebelum ini memang menimbulkan macam-macam masalah.Lagipula pada waktu tu saya langsung tak de ambil sebarang supplement.

Semata-mata hanya bergantung kepada vitamin yang diberikan oleh klinik.

Anda boleh baca permasalahan yang terpaksa saya lalui sebelum ini di sini.

Saya amat bersyukur kerana kehamilan kali ini saya sudah dipertemukan dengan Set Hamil Shaklee,jadi saya mula mengamalkannya sejak awal kandungan lagi.

Alhamdulillah ianya sangat-sangat membantu menjaga kesihatan saya dan juga baby dalam kandungan.

Hb semakin cantik

Pada awal kehamilan,saya mengalami masalah Hb low,tetapi dengan pengambilan Vitalea secara konsisten ,alhamdulillah masalah ini dapat diatasi segera.Saya ada ceritakan disini(sila klik).


Sampai saat ini(sudah 37 minggu)Hb saya sentiasa memuaskan hati.Syukur sangat.

Sakit Pinggang Sekejap jer.

Semasa hamil anak ketiga saya begitu terseksa dengan masalah sakit pinggang.Klik sini untuk ketahui cerita lanjut.

Hamil kali ini,saya turut alami tapi tak seteruk yang dulu.

Kali ini saya sentiasa pastikan pengambilan Ostematrik sebelum tidur kerana ianya membantu menghilangkan sakit pinggang saya.



Alhamdulillah bukan sekadar merawat sakit pinggang malah mengelakkan saya dari sakit gigi dan juga mengatasi masalah sembelit ketika hamil.

Saya mula amalkan B complek sejak sebelum hamil lagi,alhamdulillah sakit kepala yang saya sering alami hilang ditelan waktu.
Saya ada ceritakan disini.

Dan saat kehamilan B complex sememangnya memainkan peranan penting,jadi wajib ambil.


Memang sakit kepala tiada masalah lagi walaupun hamil,masalah keletihan dan hilang selera makan juga dapat diatasi.Ini kerana dengan B complex saya memang berselera makan...hihi.

Protein terbaik buat ibu hamil.

Ha yang ni wajib saya ambil setiap kali sarapan.



Esp bukan saja membekalkan tenaga dan rasa kekenyangan yang lebih lama,malah menjadikan tumit kaki saya yang pecah-pecah dah jadi licin semula.Ni yang best ni..

Anda boleh baca tentang kisah ni di sini ok.

Terbaru..saya perasan apa yang saya alami..rambut saya dah kurang gugurnya.Dan bila dikaji serta dari pembacaan saya terhadap testimoni pengguna lain,ternyata Esp juga mampu membantu masalah rambut gugur.

Syukur alhamdulillah.

Selain dari apa yang saya ceritakan diatas,saya turut mengambil chewable vitamin c dan juga Omega guard(minyak ikan terbaik).




Vitamin c membuatkan sistem imunisasi badan kita lebih kuat dan alhamdulillah saya tiada masalah kesihatan yang serius sepanjang kehamilan ini.

Manakala Omega pula membantu mengawal berat badan ketika hamil dan juga membantu perkembangan otak baby.

Kesihatan yang memuaskan.

Saya bersyukur sangat kehamilan kali ini saya tidak mengalami masalah-masalah yang merisaukan atau yang memaksa untuk dirujuk kepada pakar.

Setiap kali check-up,misi dan doktor amat berpuas hati.

Semoga segalanya berjalan lancar dan selamat sehingga proses kelahiran dan seterusnya.

Begitu juga saya doakan untuk semua ibu-ibu yang sedang hamil dan bakal melahirkan tak lama lagi.

Untuk mengetahui lagi tentang Set hamil,Set berpantang dan juga menyusu,anda boleh baca disini: Set hamil,berpantang dan menyusu(sila klik).



Jika anda berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut lagi tentang Set hamil ini,anda boleh hubungi saya.

In sha Allah,saya bersedia berkongsi segala ilmu dan pengalaman yang saya ada dengan anda.

Terima kasih kerana sudi membaca.

Jumpa lagi.

---------------------------------------------------------------------------------------

Ingin mendapatkan supplement yang sesuai untuk anda dan keluarga anda?

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah ?
 

Pm/sms/Whatsap : 013 4420 637 untuk:

**Free consultation

**
Affordable Price

**Bisness Opportunity with Shaklee

Add saya di FB : Nurulhuda Ramli
Sila Like Page   : Annur Falah Solution



0 comments:

Post a Comment

 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my
 
Prepared and managed by Zulfae Solution