Social Icons

Hari Malaysia Is My Special Day


Assalamu'alaikum.



Selamat Hari Malaysia!

Salam sayang buat semua,diharapkan anda ceria-ceria selalu tambah-tambah dihari ini.

Hari ni cuti kan..'Hari Malaysia'.

Dulu 16 September biasa je bagi saya,kadang-kadang saya sendiri terlupa ianya adalah birhday saya.

Sebabnya sejak dulu saya tak pernah sambut birthday pun,tak pernah buat majlis atau tempah kek ke apa ke.

Cukuplah sekadar saya bersyukur didalam hati masih dipanjangkan umur untuk bersama-sama keluarga tercinta.

Namun sejak 16 September diishtiharkan sebagai 'Hari Malaysia' dan di ishtiharkan sebagai cuti umum setiap tahun bagaikan ada yang sentiasa mengingatkan tarikh tersebut.

Tambah-tambah lagi sekarang ni dah ada facebook,kalau saya lupa sekalipun rakan-rakan fb ada saja yang akan mengucapkan 'Selamat Hari Lahir' pada tarikh tersebut.

Macam hari ni,seawal kelmarin saya dah terima ucapan.Walaupun sekadar ucapan saya amat menghargainya.

Banyak juga kek yang saya terima,walaupun tak boleh makan tapi terima kasih sangat,semua cantik2..hihi.

Ucapan dari suami tercinta,kek ni buat kenangan je,nanti bagi yang boleh makan tau..hihi



Kad bestday dari anak-anak,tak tahu la bila diorang buat.


Banyak doa yang dikirimkan,terima kasih sangat-sangat.Aamin..aamin..aamin. 

Terasa bangga plak bila satu Malaysia cuti sempena bestday kita kan..perasan la sat..ala gurau je.

Apapun saya ucapkan terima kasih bebanyak kepada semua yang memberi ucapan dan doakan saya hari ini.

Saya doakan anda semua bahagia,dilimpahi rahmat dan kasihsayangNya selalu.

Semoga anda semua kaya dan berjaya.

Selamat bercuti,Selamat Hari Malaysia. 





Dapatkan ebook usahawan PERCUMA.
Sila download di sini.

---------------------------------------------------------------------------------------

Ingin mendapatkan supplement yang sesuai untuk anda dan keluarga anda?

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah ?
 

Pm/sms/Whatsap : 013 4420 637 untuk:

**Free consultation

**
Affordable Price

**Bisness Opportunity with Shaklee


Add saya di FB : Nurulhuda Ramli
Sila Like Page   : Annur Falah Solution



 


0 comments:

Post a Comment

 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my
 
Prepared and managed by Zulfae Solution