Social Icons

15 Sebab Kenapa Wajib Kesian Kat Anak Kita.


Assalamu'alaikum.

Salam ceria dan salam kasih sayang buat semua pembaca blog Amnurhuda.

Saya doakan kalian sentiasa bahagia disamping keluarga tercinta.

Hari ni saya nak tulis topik pasal anak-anak pula.

Saya rasa yang duk baca la ni pun mesti ramai yang mempunyai anak,termasuk saya sendiri.

Tak perlu la saya bertanya lagi samaada kalian sayang ke tak  terhadap anak-anak.

Mesti la sayang kan,sejak bermula alam perkahwinan perkara yang mula bermain di fikiran kita tentulah ingin memiliki anak kan?

Sapa yang tak nak anak?rasa macam tak lengkap kan tanpa anak-anak sebagai penyeri rumahtangga.

Tapi...sejauh mana sayangnya kita terhadap mereka???

Sayang bukan sekadar ucapan

Adakah cukup hanya sekadar di mulut mengucapkan sayang tanpa apa-apa tindakan yang membuktikan begitu sayangnya kita terhadap mereka.

Apakah sayangnya kita terhadap mereka dengan membeli apa sahaja yang mereka mahu tanpa menilai sesuatu itu mampu memberi kebaikan atau keburukan kepada mereka? 

-setiap hari membeli barang mainan yang tidak berfaedah kepada mereka.

-setiap hari membelikan jajan yang tiada khasiatnya untuk pembesaran mereka.

-setiap hari memberi mereka 'fast food' seperti maggie,KFC,pizza,MD,dan lain-lain.

-memberi mereka ubat-ubatan yang mengandungi dadah setiap kali mereka jatuh sakit.

Apakah semua tu yang kita maksudkan sayangnya kita kepada anak-anak kita?

Kasihan...

Sebenarnya kita patut kasihankan diri kita sendiri kerana kita gagal buktikan betapa sayangnya kita terhadap mereka.

Dan kita wajib kesian kat anak-anak kita sebab mereka tertipu dengan erti sayang yang kita berikan selama ini.

Saya sendiri tak nafikan saya juga pernah melakukan seperti diatas,bagi saya sebab saya sayanglah saya bagi semua tu.

Tapi pada masa yang sama,saya tak sedar bukan begitu caranya.

Sekarang saya dah sedar,bagaimana sayang sebenar yang harus di tunjukkan.

15 Sebab Kenapa Wajib Kesian Kat anak Kita


 1.
 2.
 3.
 4.
 5.
 6.
 7.
 8.
 9.
 10.
 11.
 12.
 13.
 14.
 15.

   
Kesian tak??kesian kan...

So,lepas ni camna?Jom kita sama-sama ubah cara kita sayang anak -anak kita.

Berilah yang terbaik buat anak-anak 

Bulan ni Shaklee buat promosi Mealshake,memang sesuai untuk semua masalah diatas.

Beli 3 percuma 1,kalau beli 6 dah percuma 2..
memang best la.

Kalau nak tahu lebih lanjut lagi pasal Mealshake ni boleh baca kat sini

Semoga selepas ini semua anak-anak kita yang mempunyai masalah seperti diatas akan lebih sihat dan cergas bersama supplement Shaklee.

Anak-anak sihat ibubapa pastinya bahagia.

Dapatkan ebook usahawan PERCUMA.
Sila download di sini.

---------------------------------------------------------------------------------------

Ingin mendapatkan supplement yang sesuai untuk anda dan keluarga anda?

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah ?
 

Pm/sms/Whatsap : 013 4420 637 untuk:

**Free consultation

**
Affordable Price

**Bisness Opportunity with Shaklee


Add saya di FB : Nurulhuda Ramli
Sila Like Page   : Annur Falah Solution






0 comments:

Post a Comment

 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my
 
Prepared and managed by Zulfae Solution