Social Icons

COACHING BLOGGER


Assalamu'alaikum....

Malam ni ada coaching dengan master saya dan ahli group MFMS BLOGGER.Saya ada berkongsi sebelum ni tentang group MFMS,sila baca disini.

Walaupun saya terlewat membaca pengumuman tentang sessi coaching ni,alhamdulillah saya tak terlepas dan sempat mengikutinya sehingga selesai.

Group ni memang happening,best sangat...enjoy,semua sporting.Terlalu banyak sharing sampai saya tak terkejar,dah la handphone pun sekali skala macam kura-kura berjalan.

Tapi tak pa,saya follow juga walaupun pelan-pelan.

Apa yang kami bincangkan adalah berkaitan cara menulis blog dengan lebih berkesan.

Sebenarnya saya pun masih baru dalam dunia blog,jadi banyak yang kena saya belajar lagi.Dengan adanya group ni rasa beruntungnya saya sebab banyak yang dapat saya belajar dan banyak dapat ilmu-ilmu berkaitan blog.

Antara yang ditekankan oleh mentor kami apabila menulis blog adalah menulis dari hati.Kongsikan keseronokan kita setiap hari.

Bila kita menulis dari hati..sesuatu yang ditulis tu nampak lebih ikhlas dan rasa seronok membaca.

Orang seronok bila kita banyak memberi,beri motivasi dan inspirasi,berkongsi ilmu berkaitan sesuatu bidang yang kita pakar ,atau berkongsi apa saja yang memberi manfaat kepada orang yang membaca,jadi berkongsilah..memberi...memberi dan terus memberi.

Sebenarnya banyak lagi tip-tip yang dikongsikan bersama dalam group telegram tadi..seperti tiruvasi,teknik jemput-jemput,macammana nak pilih tajuk yang power untuk entry kita dan banyak lagi la.

Kalau ikutkan hati semua ahli tak nak tidur,nak coaching je terus..sebab makin lama makin panas...fuhh..berbisa!

Hampir melebihi 2 jam bercoaching,akhirnya mentor pun mengalah dah..terpaksa la anak-anak melepaskan.Tapi tak pa kami tak berhenti di situ je,bukan noktah lagi...koma je.

Andai ada sumur diladang..
Boleh hamba menumpang mandi..
Andai ada umur yang panjang..
Boleh kita berjumpa lagi.

Master kata nanti kita sambung lagi....best-best...akan ku tungguuuuu


Terima kasih kerana sudi membaca.

Nurul,
Empayar MFMS..
The Most Happening Shaklee Group In Malaysia












0 comments:

Post a Comment

 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my
 
Prepared and managed by Zulfae Solution