Social Icons

SET SHAKLEE UNTUK TAMBAHKAN BERAT BADAN

Assalamu'alaikum...

Artikel ni khusus untuk yang nak naikkan berat badan (bukan gemuk)hehe...

Anda seorang yang kurus?? Kelihatan kurus sangat? dan...berat badan tak secocok dengan ketinggian dan umur?

Tak nak kurus lagi?bukan bermakna nak gemuk kan...cuma biar berisi sikit,tak der la orang kata "awak ni ada penyakit ker?".

Saya seorang yang kurus sejak zaman sekolah sampai sekarang.Alhamdulillah setakat ni tak der la sebarang penyakit yang berkaitan dengan kekurusan saya ni.

Walaupun dah anak 3 saya tetap macam ni,berat saya dalam lingkungan 40-41...tu jer.Rasanya tak cantik kut kurus sangat...bukan apa rasa macam nak tumbang jer kalau angin kuat bertiup.

Waktu saya hamil,alhamdulillah tak der masalah walaupun kandungan nampak kecil,berat terakhir sebelum bersalin hanya 49kg jer,x sampai 50 pun.Selepas bersalin tinggal 41...hehe misi pun  tersenyum.

Tapi anak yang dilahirkan ketiga2 semua 3kg keatas...walaupun semasa scan dr kata kandungan saya kecik...bila lahir terkejut pula..Allah yang atur kan...tak der yang pelik.

Ala...citer bab bersalin plak,orang nak cite pasal vitamin untuk naikkan berat badan.sori2...melalut.

Ok la bagi sapa2 yang rasa dia kurus dan dia nak naikkan sikit berat badan apakata cuba SET SHAKLEE.

Saya dah cuba...memang naik,tapi orang tak perasan lagi sebab nampak biasa je,saya tahu berat saya naik bila saya g timbang la,mula tu ingat penimbang rosak,jadi saya try kat klinik kesihatan plak...ha betul la tak tipu.

Berat saya dah naik dari 41kg dah jadi 43 kg sekarang.Baru la rasa kuat sikit ditambah lagi dengan sokongan vitamin2 shaklee yang lain seperti Omega,Ostematrik,ESP dan juga chew Vit C.

Saya rasa lebih bertenaga sekarang berbanding dulu sebelum makan vitamin .

SET NAIKKAN BERAT BADAN SHAKLEE ada 3 jenis iaitu:




1) Meal Shake
2)Vitamin B
3)Vitalea.

Jom kita tengok satu-satu apa manfaat vitamin diatas...

1) Meal Shake

  • menyediakan 24 jenis vitamin,mineral dan zat perlu.
  • membekalkan nutrisi kepada sel tubuh - kaya dengan protien,membantu pembinaan sel2 kulit,kuku,rambut,organ,darah,imun dan lain2.
  • membantu tumbesaran.
  • anti-oksida..mengandungi vitamin A,C,E,zink,selenium yg merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.
  • mengembalikan seri wajah.
  • detoksifikasi-kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.
 2)Vitamin B
  • menukar makanan kepada tenaga
  • melawan tekanan
  • membantu tumbesaran
  • mengekalkan kesihatan rambut
  • baik untuk mata
  • mencegah anemia
  • meredakan senggugut
  • mencegah pericche(dikenali juga sebagai kerekahan mulut,mencegah jangkitan lidah,nafas berbau.

 3) Vitalea
  • penambahan tenaga segera
  • pelengkap nutrisi
  • keupayaan sistem produktif (penting kepada kanak2 dan remaja yg sedang membesar)
  • metabolisme
  • elemen penting pada sel tubuh
  • melindungi organ

Makan vitamin Shaklee ni memang untung..bukan untung dapat duit tapi untung dapat kesihatan yang lebih baik.Cuba tengok manfaat daripada vitamin2 diatas.

Walaupun 3 jenis vitamin diatas ni disyorkan sebagai set menambahkan berat badan,namun banyak kebaikan lain yang turut diperolehi seperti lebih bertenaga,kulit semakin berseri,dan banyak lagi kan...kan..manyak untung hooo.

Kalau nak baca dengan lebih lanjut tentang vitamin2 diatas tu klik jer kat atas dia...ok.

Testimoni saya sendiri dah ada kat atas tu kan...jom kita tengok testimoni orang lain plak...










 Saya tak nak gemuk...saya nak beisi jer...awak???
Dengan set SHAKLEE saya lebih berisi dan lebih sihat...best sangat.

Kalau anda rasa anda terlebih berat badan dan nak kurus macam saya...haha..cuba  klik kat sini.

Ok semoga kita dapat apa yang kita nak...yang penting ikhtiar dan jangan putus asa...babai.
---------------------------------------------------------------------------------------

Ingin mendapatkan supplement yang sesuai untuk anda dan 

keluarga anda?

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk 


di rumah ?


Pm/sms/Whatsap : 013 4420 637 untuk:

**Free consultation

**
Affordable Price

**Bisness Opportunity with Shaklee



 Add saya di FB : Nurulhuda Ramli

 Sila Like Page   : Annur Falah Solution



0 comments:

Post a Comment

 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my
 
Prepared and managed by Zulfae Solution